Welcome

Tentang Diriku

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Nama diberi oleh Wan Hassan Bin Wan Man (abah) & Sariah Bt Abd Rahman (mak). Dilahirkan pada 14 Nov 1971 di Taman Lim (bilik pakcik kesayanganku). Telah berkahwin dgn Afariswa Bin Mohd Idris pd 27 Mei 2006. Belum dikurniakan cahaya mata buat masa ini. Mengajar di SMK Seri Puteri, Ipoh & memegang jawatan Guru Perpustakaan & Media (GPM).

Jom Klik...

Thursday, 8 December 2011

DVD Bergambar

Hobi ambik gambar & video lepas tue edit...best...best..best..sblm nie buat sendiri tunang, kahwin sendiri..then buat utk kahwin kawan...puas hati buat sendiri, klu upah org pasti mahal...tak sangka ada kelebihan buat ini.
Rezeki cuti sekolah nie..buat dvd bergambar dgn lagu...tak blh nak upload sbb lama sgt sbb ada video..jadi, malas nak tunggu tak de le upload. Seronok buat dvd nie...satu lagi hobi yg terjadi sjk pegang jawatan GPM kat sekolah. Juga sumber rezeki jugak...bdk2 pun ada ckp cikgu bukak kedai lah...hahaha...ok jugak cadangan tue tapi buat kat rumah je lah sbb bknnya permintaan hari2...
Hope bdk2 f6 tue seronok terima dvd tue...nak upload kat sini lama sgt..klu tidak, blh letak kat sini...
Tgh rancang nak buat utk kwn baik......so, tgh sibuk kumpulkan gbr2 dia...alahai tak de video...ada video lg best almaklum le video cam kena curi...tunggu cik abang belikan yg baru..hehehe..

No comments:

Post a Comment