Welcome

Tentang Diriku

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Nama diberi oleh Wan Hassan Bin Wan Man (abah) & Sariah Bt Abd Rahman (mak). Dilahirkan pada 14 Nov 1971 di Taman Lim (bilik pakcik kesayanganku). Telah berkahwin dgn Afariswa Bin Mohd Idris pd 27 Mei 2006. Belum dikurniakan cahaya mata buat masa ini. Mengajar di SMK Seri Puteri, Ipoh & memegang jawatan Guru Perpustakaan & Media (GPM).

Jom Klik...

Tuesday, 23 October 2012

Percutian Hujung Minggu Di Pulau Pangkor

Minggu lepas my brother-in-law ajak g Pulau Pangkor....yg best dpt tpt tido free..x pyh keluar duit...duit makan jer.. so, apalagi hari Sabtu, kami suami isteri pun bergerak ke Lumut..jumpa mrk di sana sbb mrk tido rmh Mak Long kat Manjung. Semua family husband ikut kecuali my sister-in-law, Ida coz husbandnya tak sihat.

Setiba di sana...apa lagi, kena tunggu nak naik bot:-
Macam tak sabar je nak pegi...yg pegang beg merah tu..my husband lah..




Sempat berposing atas bot..tgh2 panas..


Inilah biras rapatku...Ct Qatijah (isteri adik ipar bongsuku, Musa)

Dgn my cute sister-in-law, Nor...

Dah sampai Pulau Pangkor..


Dah sampai dah Flora Beach Resort..

My husband dpn bilik kami....

Petang g round pulau naik motor...sewa RM25 utk 1 hari (tapi pelik 1 hari bknnya 1 hari..pkl 1 tgh hari dah kena htr sdgkan ambik pkl 5)..biasa le, kan..

My brother-in-laws dok cari umpan nak pancing waktu malam...ada sorang Cina nie baik betul sampai tunjuk jalan ke kedai nie...nak bg duit minyak, dia x nak....

Hari ke2..sebelum balik, mrk ajak pusing pulau naik bot..mula2 tak nak, tapi ntah tiba2 ikut lah jugak sbb pikir nak tunggu sampai pukul 4..boring, ikut jugaklah... bayaran bot RM10 sorang...

Cuba perhati betul2...ada macam rupa binatang apa?

Ini pula??? 


Lepas bergambar...apa lagi..org yg x nak pegi mula2...terus terjun laut utk mandi manda...pelik semua org...yg lain pun ikut mandi..hehehe...tup..tup..hujan...alahai!!!

Bergambar sebelum balik dpn resort...

Thanks to my brother-in-law, Kadir belanja tido sini...lain kali belanja lagi, ya kat tpt lain lah pulak..hehehehe... 

No comments:

Post a Comment