Welcome

Tentang Diriku

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Nama diberi oleh Wan Hassan Bin Wan Man (abah) & Sariah Bt Abd Rahman (mak). Dilahirkan pada 14 Nov 1971 di Taman Lim (bilik pakcik kesayanganku). Telah berkahwin dgn Afariswa Bin Mohd Idris pd 27 Mei 2006. Belum dikurniakan cahaya mata buat masa ini. Mengajar di SMK Seri Puteri, Ipoh & memegang jawatan Guru Perpustakaan & Media (GPM).

Jom Klik...

Saturday, 7 December 2013

Percutian ke London (Part 5)

Hari ke5

Setelah berada 4 hari di Paris (Kota Cinta/Romantis...ya ke????)....tak sabar nak ke London pulak esp nak naik keretapi laju...fullamak...

Oleh kerana tak sempat nak bergambar kat Eurostar, Paris...jadi, tak ada lah gambar. Nisa, suami & abg ipar, Ramlan lambat sejam naik Eurostar Train....adik ipar, Mus pun tak tahu knp jadi mcm tue masa booking di internet...jadi yg 10 org g dulu... Imigresen sini ok, x ada masalah...friendly, bila tahu org M'sia terus tegur dlm BM walaupun mrk cuma tahu "Apa khabar?" "Terima Kasih".

Cantik pemandangan antara luar bandar Paris ke London...nak ambik gbr tak blh sbb laju sgt train nie...ok, lbh krg 2 jam akhirnya sampai London.






Sampai London...hujan lebat...kami beratur tunggu teksi utk ke Hotel Continental....(4 teksi, ya..)

Bila dah sampai Hotel, kami pun rehat kejap, mandi dulu...lepas tu keluar cari makan....hujan lagi...adik ipar pun  belikan payung London utk kami...hehehe.. 

Mula2 g London M'sia Hall tapi tutup restorannya, kemudian kami g cari Pak Awie restoran.





7.95 pound utk sepinggan nasi goreng kampung....cer convert...mak ooiiii....pertama kali makan nasi goreng kampung & minum teh tarik yg mahal sekali..huhuhuhu.


Mlm tue cuma jalan2 jer sekitar hotel....

Ok, jumpa next entri....

No comments:

Post a Comment