Welcome

Tentang Diriku

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Nama diberi oleh Wan Hassan Bin Wan Man (abah) & Sariah Bt Abd Rahman (mak). Dilahirkan pada 14 Nov 1971 di Taman Lim (bilik pakcik kesayanganku). Telah berkahwin dgn Afariswa Bin Mohd Idris pd 27 Mei 2006. Belum dikurniakan cahaya mata buat masa ini. Mengajar di SMK Seri Puteri, Ipoh & memegang jawatan Guru Perpustakaan & Media (GPM).

Jom Klik...

Wednesday, 11 December 2013

Percutian ke London (Part 10)

Hari ke10

Hari nie jalan2 g Buckingham Palace.....sebelum tue bergambar dgn kete mewah jap kat Paddington nie..



Dah sampai dah, naik bas dari hotel ke sini...jauh gak berjalan nak tgk Palace tue tapi tak berpeluh sbb sejuk...sambil2 tue jom bergambar dulu...









Dah sampai Buckingham Palace...mcm x caya jer...








Dgn my sister-in-law, Norida....


Tgk jadual kat sini...acara pukul 11.30am...dah lupa dah harinya...nak baca tak nampak pulak...



With biras, Ct & adik ipar, Junida...









Diingatkan jangan sentuh ke pegang dia nie....sbb dia akan marah sbb dia menjerit kat biras Nisa, Fatin bila tersentuh dgn dia...kurang ajar pun ada rasanya...



Jauh gak berjalan dpd Palace sampai lah ke Big Ben....akhirnya tapi ramai org sbb ada acara lumba basikal...sesak betul....



Eye of London...tak naik pun...




Penat berjalan...so, kami gerak ke pekan naik bas mencari makanan di mana (dah lupa dah nama tptnya)...




Ok........next entri....

No comments:

Post a Comment