Welcome

Tentang Diriku

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Nama diberi oleh Wan Hassan Bin Wan Man (abah) & Sariah Bt Abd Rahman (mak). Dilahirkan pada 14 Nov 1971 di Taman Lim (bilik pakcik kesayanganku). Telah berkahwin dgn Afariswa Bin Mohd Idris pd 27 Mei 2006. Belum dikurniakan cahaya mata buat masa ini. Mengajar di SMK Seri Puteri, Ipoh & memegang jawatan Guru Perpustakaan & Media (GPM).

Jom Klik...

Tuesday, 10 December 2013

Percutian ke London (Part 9)

Hari ke9

Hari nie adik ipar ajak g Notting Hill........teringat filem Notting Hill lakonan Julia Roberts & Hugh Grant...rupa2nya kat sini ada mcm Pasar Loken, Ipoh tempat jual barang-barang antik. Jadi, naik bas lah ke Notting Hill nie...

Seharian di sini sbb Ayahman (pakcik suami) dah hilang.....puas menunggu & mencari dlm beberapa jam..tergendala rcgn hari nie....tiba2 terpikir nak call hotel mana ler tahu dia balik hotel...rupa2nya dia balik hotel sbb tak jumpa kami........aduhai lega + marah + bengang........semua ada dlm diri kami almaklumlah hilang di London, nasib bukan di Paris...ish...ish...ish...

Layan gambar2 kat pasar Notting Hill nie, ya..


























Ada makanan halal tapi tak ada lah beli....sbb mcm dah kenyang jer...kat London mungkin sejuk sbb tu tak pernah rasa lapar...




Penat berjalan...dok jap sbb nak tunggu Ayahman yg hilang ntah ke mana....kami dah jalan jauh dah...









Dlm kedai pizza ada kereta...diletaknya pizza kat situ....









Selepas beberapa jam & dpt tahu Ayahman dah balik hotel, kami pun naik bas g cari kedai makan...semua dah lapar......lepas tu jalan2 kejap terus balik hotel..


Dpd mula sampai teringin nak makan subway....balik hotel jap....ajak suami & bbrp org adik ipar g try Subway...satu set cuma 3pound (jgn convert)...kira murah lah di sana...airnya pulak masa tue mrk baik hati bagi refill.....kira ok lah, kan. Nampak, kan tanda halal...



Sedap betul roti nie berbeza Subway KL....






Ok.....esoknya nak g Buckingham Palace...tak tahu sempat ke tak nak tgk mrk buat perbarisan...

Jumpa next entri...


No comments:

Post a Comment