Welcome

Tentang Diriku

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Nama diberi oleh Wan Hassan Bin Wan Man (abah) & Sariah Bt Abd Rahman (mak). Dilahirkan pada 14 Nov 1971 di Taman Lim (bilik pakcik kesayanganku). Telah berkahwin dgn Afariswa Bin Mohd Idris pd 27 Mei 2006. Belum dikurniakan cahaya mata buat masa ini. Mengajar di SMK Seri Puteri, Ipoh & memegang jawatan Guru Perpustakaan & Media (GPM).

Jom Klik...

Thursday, 1 January 2015

Percutian ke Melbourne (Part 3)

11 Jun 2014
Hari nie kami berjalan2 pekan Melbourne sementara nak cari kereta sewa untuk esok nak ke Mt Buller main salji. Ditemani oleh kawan2 adik ipar yg memang belajar di sana. Ok, entry kali nie tengok je gbr2 sekitar pekan Melbourne, ya.





Kami makan tengahari kat Restoran Nelayan (nampak tak yg warna oren tu?) Sedap jugak makanan kat situ...

Yang putih tue tram berbayar...tak naik pun...naik yg free jer...hehehe...



Jenuh cari yang harga berpatutan....jumpa juga akhirnya...




Bila diamati baru perasan penunggang basikal akan berhenti bila tram berhenti. Bila tram bergerak, mereka pun bergerak jugak...


Penuhnya tram hari nie...kesian suami kena berdiri...

Kami turun kat sini ...

Ini Yarra River, Melbourne...berhenti bergambar kat sini...







Birasku si Siti nie klu bergambar mcm2 posing dia...

With my sister-in-law, Junida...



Bersama biras, Fatin...


Tak tahu nama tempat nie....replika Paris...








Kami berjalan balik ke hotel....tapi singgah makan malam dulu....penat sungguh.....tak sabar tunggu esok...

Nantikan next entry, ya.......


No comments:

Post a Comment