Welcome

Tentang Diriku

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Nama diberi oleh Wan Hassan Bin Wan Man (abah) & Sariah Bt Abd Rahman (mak). Dilahirkan pada 14 Nov 1971 di Taman Lim (bilik pakcik kesayanganku). Telah berkahwin dgn Afariswa Bin Mohd Idris pd 27 Mei 2006. Belum dikurniakan cahaya mata buat masa ini. Mengajar di SMK Seri Puteri, Ipoh & memegang jawatan Guru Perpustakaan & Media (GPM).

Jom Klik...

Wednesday, 9 December 2015

Percutian ke Melbourne (Part 5)

13 Jun 2014
Hari yang kami nanti-nantikan utk bermain salji di Mt Buller...sejuk betul waktu pagi...hujan pulak tue..lagi ler sejuk.

Saksikan gambar sepjg perjalanan...jauh betul dr pekan Melbourne..




Guna GPS handphone adik ipar, Musa..


Giliran suami bawak kereta...Musa pulak rehat...



 Sejuknya....

Singgah kejap rehat di pekan Yea




Macam pelik kami ajer...rupa2nya ditutup sebab tak ada snow...jadi, kami boleh bawak kereta sampai kat atas...lps tue naik bas ke Mt Buller....frust sungguh!!!! Hancur hati masing2 yg dah berangan nak main salji. Mereka pun kata patut dah turun dah salji tapi tak turun2 lagi. Silap kami tak tgk Youtube...rupa2nya ada laporan salji ada turun ke tak boleh check kat situ...mmmmm....


So...cuma bergambar jer lah tanpa snow...huhuhuhu...sedihnya...ada jugak jumpa org M'sia dtg frust tak dpt main snow mcm kami..


Makan dulu....perut dah lapar...

Tak ada snow pun sejuk sgt...











Jadi lah dpt tgk tpt snow......balik dgn rasa yg kecewa sgt....

No comments:

Post a Comment