Welcome

Tentang Diriku

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Nama diberi oleh Wan Hassan Bin Wan Man (abah) & Sariah Bt Abd Rahman (mak). Dilahirkan pada 14 Nov 1971 di Taman Lim (bilik pakcik kesayanganku). Telah berkahwin dgn Afariswa Bin Mohd Idris pd 27 Mei 2006. Belum dikurniakan cahaya mata buat masa ini. Mengajar di SMK Seri Puteri, Ipoh & memegang jawatan Guru Perpustakaan & Media (GPM).

Jom Klik...

Friday, 27 January 2012

Coklat



                                         


Di atas adalah antara tempahan coklat yg ditempah oleh customer2 terdekat iaitu rakan2 & anak murid... Nak order, boleh le contact 012-5457422 (Kak Nisa)...nak ikut budget pun ada...

Thursday, 26 January 2012

Biskut Snow Almond


Biskut Snow Almond
Chinese New Year dapat tempahan dr kwn baik mintak buatkan 200pcs biskut yg di atas tue & 200pcs lg biskut choc cornflakes. Tak sempat upload gbr, cuma gbr yg atas tue diambil masa raya thn lps.  Kali nie buat kecik sikit dr atas.

Ramai yg suka biskut atas tue...tapi nk buatnya mmg melecehkan sikit tapi puas hati sbb ramai yg suka. Klu ada yg nk order, 50 pcs RM20...yg besar mcm atas tue..30pcs RM20.

Ahad nie kena buat lg biskut choc cornflakes.

Monday, 2 January 2012

Roti Dan Ikan Bakar

Roti Nestum
Tiba2 teringin nk buat roti sbb dah lama tak buat roti (masa bujang je buat kat rmh mak)..so, check blog adik ipar Nisa kat http://cinta-wanhazisya.blogspot.com sbb dia ada buat macam2 roti...resepi ada kat situ... Tak sangka jadi jugak roti setelah sekian lama tak buat. Cuma termanis pulak, tak pe lah klu buat lg kena kurangkan gula...tak pe yg ptg ada rupa roti.

Utk makan malam hari nie...buat ikan bakar spt di bawah..hehehe..tadi ada 3 ekor...hilang sekor...sedap jugak sbb tak pernah buat...thanks to blog cahaya hatiku...

Sejak menjak ada blog nie..suka tgk resepi2 blog org lain....blh tambah skill masakan Nisa...


Ikan Bakar